سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادواره شهدای دانشجوی جهاد علمی

یادواره شهدای دانشجوی جهاد علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد
بسیج اساتید استان تهران
یادواره شهدای دانشجوی جهاد علمی با حضور سردار حاج علی فضلی ، و حجت الاسلام و المسلمین جوشقانی وسید مهدی میرداماد و مسئولان شهرستان و رئیس و معاونین و دانشجویان و اساتید واحد شهر قدس و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و هچنین خانواده های معظم شهیدان مصطفی احمدی روشن و حسن تهرانی مقدم، و اقشار مختلف مردم در دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس برگزار شد.
به گزارش آنا در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی حوزه شهرقدس برگزار گردید ، حاج علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور بصیرت، ولایتمداری، ایثار، ازخودگذشتگی، دلیر مردی و رشادت را از جمله ویژگی های شهدا برشمرد و گفت: شهدا نگذاشتند خللی در انقلاب به وجود آید تا ایران اسلامی بالنده به سمت پیشرفت و تعالی در حرکت باشد.
وی در ادامه اظهار داشت شهدا همچون دژی مستحکم اطراف ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام حلقه زده و از آن حفاظت و پاسداری می کنند.
وی، خون شهدا را چراغ راه امت اسلامی دانست و گفت: تعالی و تقویت آرمان های اسلامی و انسانی این ملت از ایثارگری های شهدا همچون شهید حسن تهرانی مقدم است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنانش بیان نمود موفقیت های کسب شده در زمینه انرژی هسته ای و سایر حوزه ها، حاصل خون های مقدس شهدا است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.
سردار فضلی ادامه گفت ، برای رسیدن به سعادت و رستگاری ، باید از شهدا الگو گرفته شود زیرا شهدا با خداوند معامله کرده اند.
جانشین سازمان بسیج مستضفین کشور افزود: شهدای علمی چراغ هدایت مردم بخصوص اهل علم هستند و با نثار جان خود مسیر پیشرفت، اقتدار و عزت را برای ایران اسلامی فراهم کردند.
فضلی اظهار کرد: شهدا و رزمندگان سپاه اسلام در دفاع مقدس با تاسی از امام حسین(ع) در مقابل دشمنان ایستادند و آنان را به زانو درآوردند.

خانواده های معظم شهیدان حسن تهرانی مقدم و مصطفی احمدی روشن نیز در این مراسم به بیان ویژگی های بارز این شهدا پرداختند و ولایت پذیری را مهمترین ویژگی آنان بیان کردند.

خانواده های شهدا همچنین بر لزوم تبیین خط و مشی آنان تاکید کردند و بصیرت، تیزبینی، ایثارگری و فداکاری را از دیگر شاخصه های بارز شهدا دانستند و از مردم خواستند همچنان به آرمان های شهدا پایند باشند تا خللی به ایران اسلامی وارد نشود.
در پایان این یادواره، از تعدادی از خانواده های شهدا و فعالان عرصه بسیج دانشجویی تقدیر شد.